Αρχική | Σύνδεσμοι | Χάρτης του site | Επικοινωνία | Διαύγεια
 
Ελληνική Αστυνομία Τύπος και Μ.Μ.Ε. Οδηγός του Πολίτη Προκηρύξεις / Διαγωνισμοί Χρήσιμες συμβουλές Δικαιολογητικά Έκδοση Δελτίου Ταυτότητας Έκδοση Διαβατηρίου Μοτοποδήλατα Αλλοδαποί Οπλοκατοχή γενικά Γραφεία Ιδιωτικών Ερευνών Συστήματα συναγερμού Επιχειρήσεις Παροχής Υπ.Ασφαλείας Προσωπικό Ασφαλείας Ενεχυροδανειστές Κατασκευαστές κλειδιών Διοικητικές Πράξεις 'Αμεση Επικοινωνία Στατιστικά Στοιχεία Πεσόντες στο καθήκον Αστυνομικοί Αστυνομική Ακαδημία Κοινωνικές δράσεις Περιοδικό "Αστυνομική Ανασκόπηση" Υλικό Αρχείου

Ποια υπηρεσία είναι αρμόδια για την έκδοση άδειας παραμονής ή Δελτίου Ταυτότητας Αλλοδαπού και τι δικαιολογητικά χρειάζονται; Μεγέθυνση κειμένου Σμίκρυνση κειμένου Εκτύπωση Ηλεκτρονική Διεύθυνση

Αρμόδιες Υπηρεσίες είναι οι Υπηρεσίες Αλλοδαπών της Περιφέρειας που λειτουργούν στο νομό του τόπου κατοικίας ή διαμονής του αιτούντος αλλοδαπού.

Οι αιτήσεις για τη χορήγηση και ανανέωση των αδειών διαμονής κατατίθενται στο δήμο ή την κοινότητα του τόπου κατοικίας ή διαμονής του αιτούντος.

Οι δήμοι και οι κοινότητες ελέγχουν την πληρότητα των δικαιολογητικών και διαβιβάζουν τον σχετικό φάκελο στην αρμόδια Υπηρεσία Αλλοδαπών της Περιφέρειας για τα περαιτέρω.

Οι γενικές προϋποθέσεις χορήγησης αδειών διαμονής, οι τύποι των αδειών και η διαδικασία χορήγησης αναφέρονται στο Ν.3386/2005 (άρθρα 6 και επόμενα).