Αρχική | Σύνδεσμοι | Χάρτης του site | Επικοινωνία | Διαύγεια
 
Ελληνική Αστυνομία Τύπος και Μ.Μ.Ε. Οδηγός του Πολίτη Προκηρύξεις / Διαγωνισμοί Χρήσιμες συμβουλές Δικαιολογητικά Έκδοση Δελτίου Ταυτότητας Έκδοση Διαβατηρίου Μοτοποδήλατα Αλλοδαποί Οπλοκατοχή γενικά Γραφεία Ιδιωτικών Ερευνών Συστήματα συναγερμού Επιχειρήσεις Παροχής Υπ.Ασφαλείας Προσωπικό Ασφαλείας Ενεχυροδανειστές Κατασκευαστές κλειδιών Διοικητικές Πράξεις 'Αμεση Επικοινωνία Στατιστικά Στοιχεία Πεσόντες στο καθήκον Αστυνομικοί Αστυνομική Ακαδημία Κοινωνικές δράσεις Περιοδικό "Αστυνομική Ανασκόπηση" Υλικό Αρχείου

Ποια υπηρεσία είναι αρμόδια για την έκδοση βεβαίωσης εγγραφής πολιτών Ε.Ε., όταν είναι μέλη οικογένειας πολίτη της Ε.Ε. και τι δικαιολογητικά χρειάζονται; Μεγέθυνση κειμένου Σμίκρυνση κειμένου Εκτύπωση Ηλεκτρονική Διεύθυνση

Αρμόδιες Υπηρεσίες είναι τα Τμήματα Αλλοδαπών για τις περιοχές Αττικής και Θεσσαλονίκης και Υποδ. Ασφάλειας, Τμήματα Ασφαλείας και Αστυν. Τμήματα που χειρίζονται θέματα αλλοδαπών για την υπόλοιπη Ελλάδα. Ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να κατέχει:

α) Αίτηση,

β) Έγγραφο με βάση το οποίο ο αιτών εισήλθε στη χώρα μας,

γ) Επίσημο έγγραφο που πιστοποιεί την ύπαρξη δεσμού συγγενείας,

δ) Φωτοαντίγραφο της βεβαίωσης εγγραφής του πολίτη που συνοδεύουν ή έρχονται να συναντήσουν,

ε) Φωτοαντίγραφο πιστοποιητικού γέννησης τέκνων ή αντίστοιχο πιστοποιητικό ηλικίας (ανήλικα τέκνα),

στ) Άνω του 21ου έτους τέκνα και ανιόντες, έγγραφο που εκδίδεται από την αρμόδια αρχή του Κράτους προέλευσης ή καταγωγής που αποδεικνύει ότι τα πρόσωπα αυτά συντηρούνται από τον πολίτη της Ένωσης ή ζουν μαζί του στην ίδια στέγη στο Κράτος αυτό και

ζ) Τρεις (3) φωτογραφίες (Π.Δ. 106/2007).