Αρχική | Σύνδεσμοι | Χάρτης του site | Επικοινωνία | Διαύγεια
 
Ελληνική Αστυνομία Τύπος και Μ.Μ.Ε. Οδηγός του Πολίτη Στατιστικά Στοιχεία Πεσόντες στο καθήκον Αστυνομικοί Αστυνομική Ακαδημία Κοινωνικές δράσεις Περιοδικό "Αστυνομική Ανασκόπηση" Υλικό Αρχείου

13-05-2016: Με επιτυχία ολοκληρώθηκε διαδικτυακή εκπαίδευση της Αστυνομικής Ακαδημίας με θέμα την αποστολή και την επιχειρησιακή δράση του Ελληνικού γραφείου «SIRENE» Μεγέθυνση κειμένου Σμίκρυνση κειμένου Εκτύπωση Ηλεκτρονική Διεύθυνση

ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ

Αθήνα, 13 Μαΐου 2016


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε διαδικτυακή εκπαίδευση της Αστυνομικής Ακαδημίας με θέμα την αποστολή και την επιχειρησιακή δράση του Ελληνικού γραφείου «SIRENE»

Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε χθες (12-05-2016), διαδικτυακή εκπαίδευση του τμήματος «Cepol» της Αστυνομικής Ακαδημίας με θέμα την αποστολή και επιχειρησιακή δράση του Ελληνικού γραφείου « SIRENE » και τις διαδικασίες σχετικά με καταχωρήσεις εντοπισμούς και νέα στοιχεία στο « SIS II ».

Η συγκεκριμένη εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε κατόπιν πρωτοβουλίας του 3ου Τμήματος «SIRENE» της Διεύθυνσης Διεθνούς Αστυνομικής Συνεργασίας του Αρχηγείου Ελληνικής Αστυνομίας και σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Αστυνομική Ακαδημία .

Η εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά και ζωντανά, με τη συμμετοχή όλων των εκπαιδευομένων, εκπαιδευτών και συντονιστών ενώ παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκαν από τους Αξιωματικούς του 3ου Τμήματος SIRENE , της Διεύθυνσης Διεθνούς Αστυνομικής Συνεργασίας/Α.Ε.Α. και από την Αστυνομική Ακαδημία/Τμήμα CEPOL .

Τη διαδικτυακή εκπαίδευση είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν (75) εβδομήντα πέντε και πλέον στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας από όλες τις Διευθύνσεις Αστυνομίας της Χώρας, αλλά και από άλλες αρμόδιες Εθνικές αρχές επιβολής του νόμου (Λιμενικό Σώμα - Ελληνική Ακτοφυλακή).

Επιπρόσθετα, καθ’ όλη τη διάρκεια της, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να υποβάλλουν ερωτήσεις και παρατηρήσεις, με στόχο την ανταλλαγή χρήσιμων πρακτικών και γνώσεων.

Στην αξιολόγηση που ακολούθησε, η συμβολή της εκπαίδευσης κρίθηκε ως ιδιαιτέρα θετική και επισημάνθηκε η αναγκαιότητα ανάληψης και άλλων παρόμοιων πρωτοβουλιών, με τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση.